The Bach Bunga Pemulihan - Pendekatan Quantum Physics untuk penyembuhan

The Bach Bunga Pemulihan - Pendekatan Quantum Physics untuk penyembuhan

"Penyakit adalah semata-mata dan semata-mata pembetulan;. Ia bukannya pendendam dan tidak kejam, tetapi ia adalah cara yang diguna pakai oleh jiwa kita untuk menunjukkan kesalahan-kesalahan kami, untuk mengelakkan membuat kesilapan kita, untuk menghalang kita daripada melakukan lebih banyak mudarat Ia adalah untuk membawa kita kembali ke jalan kebenaran dan cahaya yang kita tidak boleh menyimpang. "

Dr Edward Bach (1937)

Beliau adalah salah seorang daripada perintis paradigma baru Spiritual Healing Kuantum.

Undang-Undang Spiritual Quantum Physics memberitahu kita bahawa wujud lautan terhingga pemikiran, tenaga pintar dipanggil Lautan Kuantum. Tidak ada masa di sana, tidak juga ruang di sana. Hanya ada Di sini - Sekarang.

Tiap-tiap perkara yang telah, sedang atau akan wujud di sana. Ia adalah abadi, ruang titik kurang terbatas di mana anda, saya, Alam Semesta hidup, bergerak dan mempunyai kewujudan kita.

Ia adalah Minda Allah pencipta. Dan kita adalah jiwa-jiwa individu dalam jiwa yang tidak terhingga, yang dipanggil Allah pencipta. Kami adalah kepada Pencipta Allah sebagai titik-titik air yang ke laut.

Terdapat Rangka Tindakan Ilahi untuk kesihatan yang sempurna bagi setiap seorang daripada kita dalam Lautan Kuantum.

Kami "blink keluar" ke dalam kewujudan individu fizikal kita untuk mengalami kehidupan fizikal, mental dan emosi. Di sinilah kita menggunakan percuma dengan tidak betul dan akan membuat kesilapan. Ia adalah kesilapan-kesilapan ini dalam pilihan kita fikiran, perasaan dan tindakan yang menyebabkan mundur mudah atau penyakit dalam sistem tenaga kita.

Tetapi Soul kita, iaitu cahaya panduan bagi kewujudan kita, bintik kesilapan-kesilapan ini. Ia cuba untuk memberi amaran kepada kami dengan menggunakan kesakitan kerana ia adalah pembesar suara.

Di mana sahaja dan bila-bila kita mengalami sakit ia adalah mesej dari jiwa kita bahawa kita melakukan kesilapan. Masa untuk membetulkan mereka dan mendapatkan kembali ke landasan.

Paradigma penyembuhan baru bagi Undang-Undang Spiritual Quantum Physics adalah paradigma komunikasi antara jiwa dan badan-badan fizikal, mental dan emosi.

Ingat ia adalah jiwa kita yang telah menciptakan badan-badan fizikal, mental dan emosi. Kami bukan sebuah badan yang mempunyai jiwa di dalamnya. Kami adalah jiwa yang telah membina badan yang di sekitarnya.

Kita mesti belajar bagaimana untuk pergi dalam untuk mendengar kepada roh kita. Ia akan membimbing kita kembali kepada kesihatan.

Bunga Pemulihan Dr Edward Bach adalah benar-benar berdasarkan paradigma baru Spiritual Quantum Fizik.

Setiap gejala badan, minda atau emosi memberikan kita mesej tertentu, sakit tertentu di tempat atau organ tertentu.

The Bach Bunga Pemulihan Sistem adalah menyembuhkan dengan memulihkan keharmonian antara, mental, realiti fizikal kita emosi dan jiwa kita.

Apabila Bach bercakap tentang "Principal Sejagat Healing" atau "Divine Healing Power," dalam diri kita, dia sedang bercakap tentang jiwa kita dan hakikat bahawa kita hidup, bergerak dan mempunyai kewujudan kita dalam prinsip-prinsip penyembuhan dan kuasa dalam Mind Tuhan .

The Bach Bunga Pemulihan boleh diklasifikasikan sebagai kaedah 'tenaga halus' penyembuhan.

Ia adalah sama dengan homeopati ubat anthroposophical Samuel Hanhamann ini.

Mereka tidak bertindak ke atas badan fizikal. Mereka bertindak, tahap yang sangat dalaman sangat. Bahawa garis tajam cukur memisahkan realiti fizikal kita di alam fizikal dengan realiti rohani atau jiwa kita di Lautan Quantum, Minda Allah.

Semakin dekat ubat penyembuhan atau proses yang dapat datang kepada ini garis pemisah tajam pisau cukur yang lebih cepat dan lebih pasti mengubati.

Bach menunjukkan hubungan rohani dengan Hippocrates, Paracelsus dan Samuel Hanhamann apabila dia berkata "Tidak ada Penyakit, tetapi hanya mereka yang sakit."

Ia adalah pada tahun 1930 bahawa Dr Bach, umur 43 menyerahkan lumayan amalan Hurley Street untuk mencari, kaedah yang lebih semula jadi yang lebih mudah daripada rawatan. Satu yang tidak memerlukan mana-mana bahagian tubuh badan manusia untuk dimusnahkan atau diubah.

Ia mendapatinya --- FLOWERS!

"Tidak Hurt pesakit-Mu."

Tidak ada komentar:

Posting Komentar