Menjadi lebih tinggi Dengan Tinggi Mendapat Latihan

Menjadi lebih tinggi Dengan Tinggi Mendapat Latihan

Asas yang paling berkembang program lebih tinggi adalah latihan keuntungan tinggi. Ini adalah latihan yang direka untuk membantu satu menjadi lebih tinggi. Faedah senaman ini adalah pembetulan postur, hormon pertumbuhan melepaskan, dan memanjangkan tulang belakang. Kebanyakan senaman ini tidak mengambil peralatan khas untuk melaksanakan.

Dalam usaha untuk mengembangkan pada potensi maksimum, hormon pertumbuhan perlu dihasilkan di dalam badan. Hormon pertumbuhan bertanggungjawab untuk pertumbuhan anda otot dan tulang. Salah satu cara untuk menghasilkan hormon ini adalah dengan mengambil bahagian dalam latihan-latihan tertentu. Senaman intensiti tinggi seperti latihan rintangan, sprinting, dan berbasikal yang besar untuk melepaskan hormon pertumbuhan. Renang adalah baik juga kerana ia mempunyai kesan ke atas sendi anda. Faedah bonus adalah bahawa senaman ini membantu menjaga lemak badan anda yang memberikan tubuh anda kelihatan langsing yang lama.

Peregangan adalah satu lagi kategori latihan keuntungan tinggi. Peregangan mempunyai banyak manfaat. Mereka membantu menjaga otot anda lemah gemalai. Peregangan menyimpan tulang belakang anda fleksibel dan membantu ia mengekalkan adalah panjang maksimum kerana menjaga cakera invertabral pada ketebalan maksimum. Kebanyakan daripada senaman regangan melibatkan berpusing atau decompressing tulang belakang. Satu senaman itu memahamkan di mana anda merebut overhed bar dan menggantung selama kira-kira 20-30 saat.

Anda juga meningkatkan ketinggian anda dengan membetulkan apa-apa isu postur. A bungkuk atau bungkuk postur boleh dikenakan bayaran inci. Membetulkan masalah-masalah ini boleh membantu anda berdiri pada ketinggian maksimum anda. Banyak isu-isu postur adalah disebabkan oleh kelemahan otot atau ketidakseimbangan. A postur membongkok boleh menjadi tanda teras yang lemah. Anda boleh mengukuhkan kawasan ini dengan senaman seperti pelbagai crunches dan selekoh sebelah persembahan.

Latihan keuntungan ketinggian yang perlu untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi. Ini latihan, bersama-sama dengan pemakanan yang betul dan tidur akan membantu anda mendapatkan lebih tinggi. Perubahan ini tidak akan berlaku tanpa permohonan konsisten teknik ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar