Adakah Anda Berikan Kokain Anak Anda? - Merawat ADHD Tanpa Ubat

Adakah Anda Berikan Kokain Anak Anda? - Merawat ADHD Tanpa Ubat

Selama bertahun-tahun kami telah meningkatkan jumlah ubat preskripsi kita sanggup memberi anak-anak kita. Lebih-lebih lagi, kami akan mengambil perjalanan ke pejabat doktor, mengetahui dan juga berharap lawatan ke farmasi akan mengikuti.

Sebagai ibu bapa, kita terlalu terdedah? Adakah kita melebihi kesan sampingan atau mempertimbangkan alternatif untuk merawat kanak-kanak kita dengan dadah? Jika anak-anak kita disahkan menghidap jangkitan, penyakit, atau keadaan, kita telah melihat di atas semua pilihan kita?

Satu masalah yang semakin meningkat dikenali sebagai Attention Deficit Hyperactivity (ADHD) adalah diagnosis yang agak biasa yang cenderung untuk muncul pada kanak-kanak pada tahun-tahun sekolah awal mereka. Di Amerika Syarikat sahaja, lebih 4.4 juta kanak-kanak dilabel sebagai mempunyai ADHD. 3.6 juta orang kanak-kanak dirawat kerana ini 'diagnosis' dengan pelbagai ubat-ubatan amphetamine. Malangnya, ubat-ubatan yang direka untuk merawat ADHD tinggal di kategori yang sama seperti kokain, metadon, candu, dan kelajuan.

Ia tidak sepenuhnya pasti apa yang menyebabkan ADHD, tetapi pemikiran semasa adalah bahawa ia adalah gabungan sistem saraf yang terlalu aktif, ditambah pula dengan penurunan dalam keupayaan otak untuk menapis tempat luaran, bunyi, pemikiran dan emosi.

Tanda-tanda yang paling biasa ADHD termasuk tidak memberi tumpuan, hiperaktif, tingkah laku impulsif, dan kesukaran menumpukan perhatian. Walau bagaimanapun, seseorang itu perlu berhati-hati kerana hampir setiap kanak-kanak yang sihat di dunia akan mempunyai ciri-ciri yang sama.

Solutions Beyond Ubat

Walaupun tulang tidak langsung merawat ADHD, terdapat beberapa perkara yang chiropractor anda boleh lakukan untuk membantu kanak-kanak dengan ADHD. Yang paling penting, tulang menyesuaikan tulang belakang untuk menghapuskan tekanan ke atas sistem saraf kanak-kanak.

Ubat-ubatan seperti Ritalin, Adderall dan Prozac hanya boleh merawat gejala ADHD oleh masking masalah sebenar. Mereka berkhidmat tujuan lain. Ia mempunyai sangat banyak kesan sampingan dan tidak boleh berbuat apa-apa untuk menghapuskan punca diagnosis. Semua ini telah mencetuskan menyebabkan semakin membimbangkan ibu bapa.

Tahap berfikir yang baru perlu dilaksanakan ke dalam kehidupan seharian kita. A tujuan kiropraktor adalah untuk memupuk sistem saraf berfungsi dengan baik. Otak dan kawalan sistem saraf bukan sahaja badan kita kita keseluruhan, tetapi pengalaman keseluruhan manusia. Mengekalkan keseimbangan kimia kita yang betul, penyembuhan, dan keupayaan untuk kekal baik semua di bawah kawalan sistem saraf berfungsi dengan baik kami.

Kiropraktor mengesan dan membetulkan sistem gangguan saraf dalam tubuh manusia, dengan mengeluarkan subluxation. Subluxation berlaku apabila dua tulang di tulang belakang misalign dan twist atau meregangkan saraf tunjang dan saraf. Pembetulan yang diberikan oleh chiropractor adalah sebuah gerakan lembut kepada tulang-tulang kepala dan leher.

Sentiasa ingat, badan adalah penyembuh semula jadi. Daripada memberi ubat untuk menghalang dan menyekat sebarang penyakit dengan peluang untuk menolaknya jauh ke dalam tubuh, membolehkan tubuh anak anda untuk sembuh secara semula jadi dengan mengekalkan diet yang sihat, menerima rawatan kiropraktik, dan terus menyelidik alternatif kepada ubat-ubatan. Sebagai ibu bapa, kita mesti mengajar anak-anak kita tidak bergantung kepada ubat-ubatan setiap kali sakit, penyakit, atau penyakit membuat jalan ke permukaan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar