Kaki Rawatan Kulat

Kaki Rawatan Kulat

Adakah anda sedang mencari ke dalam kaki pilihan rawatan kulat? Terdapat pilihan yang baik dan pilihan yang tidak baik, beberapa kos yang berkesan dan ada yang sangat mahal. Di bawah adalah senarai pilihan:

Pembedahan - dalam kes-kes paling teruk, rawatan kulat kaki di mana kuku telah dipisahkan dari katil kuku dan teruk dijangkiti. Kadang-kadang pilihan ini digunakan sebagai rawatan kulat kaki apabila seseorang itu mengalami jangkitan kronik yang tidak boleh dirawat dengan cara lain. Paku itu dikeluarkan semasa pembedahan, dan kemudian krim antikulat digunakan untuk jangkitan. Kadang-kadang hanya sebahagian daripada paku itu dikeluarkan, ia bergantung bagaimana teruk jangkitan itu. Dalam beberapa kes kuku tidak tumbuh semula; Walau bagaimanapun ini tidak umum. Walaupun pembedahan adalah perlu, ia boleh menjadi sangat mahal.
Ubat-ubatan preskripsi - salah satu yang paling berkesan rawatan kulat kaki didapati. Isu utama dengan ubat-ubatan ini adalah kesan sampingan, termasuk sakit kepala, sakit perut, cirit-birit, ruam, gatal-gatal, hilang rasa, perlumbaan degupan jantung, gangguan penglihatan, keletihan dan berat badan, antara lain. Ubat-ubatan ini boleh menjadi agak mahal dan anda perlu pergi melalui kursus kira-kira empat bulan untuk membasmi sepenuhnya jangkitan. Satu lagi kelemahan kepada ubat preskripsi adalah bahawa anda mungkin perlu mempunyai buah pinggang yang tetap dan ujian fungsi hati. Ia bukan satu idea yang baik untuk minum alkohol semasa mengambil preskripsi ini. Ini preskripsi tidak selamat jika anda hamil, cuba untuk hamil atau menyusukan anak.
Rawatan di rumah - ia secara meluas mencadangkan bahawa minyak pokok teh adalah alternatif yang baik sebagai rawatan kulat kaki; bagaimanapun, terdapat kajian yang sangat sedikit pada bagaimana ia berkesan. Ia mungkin bahawa anda membuang masa anda menggunakan rawatan rumah yang tidak terbukti dan mendapati bahawa jangkitan terus merebak. Jika anda tidak membasmi sepenuhnya jangkitan seperti ini, ia boleh merebak, menjadi lebih teruk dan menjadi masalah sebenar masa ke masa. Dalam erti kata lain, anda boleh menyimpan wang, tetapi anda tidak berkesan merawat masalah ini.
Oral rawatan bukan preskripsi - pilihan yang benar-benar baik untuk rawatan kulat kaki. Ramai orang telah menemui kejayaan dengan jenis rawatan. Rawatan topikal adalah kurang berkesan daripada rawatan oral dalam merawat jangkitan kuku kulat. Terdapat banyak jenis rawatan yang ada. Kursus terbaik tindakan adalah untuk mencari satu yang mempunyai tawaran perbicaraan atau jaminan wang kembali. Sebaik sahaja anda menerima produk, ikut arahan dengan berhati-hati dan tidak menghentikan rawatan sehingga jangkitan itu diselesaikan sepenuhnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar