Alam dan Sains Menggabungkan Untuk Kredibiliti Produk yang Specialist Manuka Honey

Alam dan Sains Menggabungkan Untuk Kredibiliti Produk yang Specialist Manuka Honey

Manuka Honey adalah madu monofloral hanya terdapat di New Zealand, di mana pokok Manuka (atau belukar) adalah tumbuhan asli. Ia telah cepat mendapat kemasyhuran di seluruh dunia kerana kajian yang menunjukkan ciri-ciri penyembuhan yang unik untuk memberi manfaat madu ini. Jangan terpedaya dengan gembar-gembur walaupun. Terdapat masalah dalam bahawa ini adalah produk semulajadi. Dan alam semula jadi suka untuk menghasilkan variasi.

Oleh itu, sambil terdapat bukti tulen dan penyelidikan yang betul menunjukkan beberapa ciri-ciri penyembuhan luar biasa terkandung di dalam beberapa Manuka madu, ia adalah sangat penting untuk ambil perhatian bahawa ini tidak terpakai kepada semua itu. Demi dompet anda, mengambil sedikit masa untuk melakukan penyelidikan anda sendiri dan memastikan apa-apa sebutan mengenai penyelidikan di sebalik madu Manuka dipadankan oleh produk yang bersamaan dengan apa yang sebenarnya telah digunakan dalam kajian ini.

Sebagai contoh kini terdapat ujian klinikal yang telah dilakukan menunjukkan faedah dalam penyembuhan ulser kaki daripada menggunakan antibakteria Manuka madu. Perhatikan bahawa kajian yang digunakan gred perubatan yang betul, disterilkan Manuka madu walaupun.

Terdapat bantuan untuk anda walaupun. Tanda UMF® adalah tanda kualiti industri yang ditubuhkan untuk menunjukkan bahawa madu yang seperti yang telah diuji dengan betul dan terbukti mengandungi tahap anti-bakteria yang mencukupi. UMF® juga mempunyai proses pengauditan di belakangnya bagi memastikan piawaian dipenuhi (dan beberapa pengeluar mempunyai kebenaran mereka untuk menggunakan cap UMF® berhenti kerana proses pengauditan mencari madu mereka tidak sehingga standard).

Plus di sesetengah negara kini terdapat segelintir produk yang telah mendapat kelulusan kawal selia. Produk contohnya yang telah diberi kelulusan FDA pemasaran di Amerika Syarikat.

Sekarang di UK / Eropah, manuka produk madu ManukaCare disterilkan telah mendapat lesen peralatan perubatan.

Ini adalah satu langkah yang sangat positif untuk orang-orang yang mahu menggunakan yang betul disterilkan madu manuka pada luka atau ulser kaki tetapi telah berjuang untuk mendapatkan doktor atau jururawat mereka bersetuju.

Tiub baru Manukacare kini CE ditanda (nombor CE0120), dan dibenarkan untuk menyebut kegunaannya terhadap MRSA. Ini menunjukkan status peraturan sebagai peranti perubatan dan di belakang setiap seorang daripada tanda-tanda ini adalah perjanjian teknikal yang diperlukan untuk mengeluarkan produk dengan standard yang diperlukan.

Versi baru tidak masih mempunyai penarafan UMF®, walaupun ia tidak lagi dipaparkan pada pek. Oleh kerana ia telah dapat mencapai lesen peralatan perubatan untuk produk ini, kini dibenarkan tuntutan yang lebih besar untuk keupayaan ...

Sebagai contoh Manukacare kini boleh menuntut 'pertama membantu sedia', 'sesuai untuk jenis luka yang paling' dan 'mengurangkan risiko jangkitan daripada bakteria termasuk MRSA (Methicillin tahan Staphylococcus aureus - yang superbug tahan antibiotik jahat). ManukaCare (seperti yang dikenali di UK / Europe) terus menjadi perubatan produk madu manuka gred Perdana, bersedia disterilkan, dan sesuai untuk kegunaan anda pada pelbagai luka termasuk ulser kaki, luka bakar, luka, dan banyak lagi. Sesuai ke atas haiwan dan juga manusia. 100% anti-bakteria Manuka Honey.

Seperti yang lebih banyak kajian terus dilakukan, dan berita tentang ini spread madu, menjangka untuk melihat gembar-gembur yang lebih dan lebih banyak produk 'passing off' manuka kualiti yang apabila mereka tidak mencapai standard yang sebenarnya digunakan dalam penyelidikan. Jika anda sedang mempertimbangkan menggunakannya, mengambil masa anda untuk melakukan penyelidikan anda sendiri dan pastikan anda benar-benar akan mendapat madu anti-bakteria.

Secara keseluruhan, kebanyakan kita suka idea menggunakan produk semula jadi di mana kita boleh untuk kesihatan kita. Walau bagaimanapun apabila ia adalah untuk kesihatan kita, maka satu keutamaan penting adalah bahawa ia harus bekerja, yang semula jadi tidak cukup dengan sendiri. Bahagian yang sukar adalah dapat membezakan produk semula jadi yang berkesan dari yang lain, dan dapat menilai kualiti apa yang anda lihat.

Ia akan menjadi besar untuk melihat produk alternatif yang lebih semula jadi tertakluk kepada penyelidikan yang betul dan kredibiliti mereka berasas. Ini akan menjadi baik untuk semua orang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar